Bagin recenze a hodnocení: Stylové tašky všeho druhu
Bagin je e-shop zaměřující se na prodej tašek pro různé příležitosti. Zajímají vás recenze a hodnocení zákazníků a další informace o obchodu? Pak jste na správném místě.
- Na Bagin koupíte tašky přes rameno, nákupní košíky, batohy i kabelky. Vybírat si můžete z jednobarevných tašek bez potisku i z tašek se vzory a mnoha barvami.
- E-shop Bagin má velmi dobré recenze od zákazníků. Spokojenost podle ověřených recenzí dosahuje 99 %.
- Zboží lze vrátit do 30 dnů bez udání důvodu. Nemusíte se tedy bát, že byste si museli nechat zboží, se kterým nejste spokojeni.
Bagin recenze
Představení e-shopu Bagin
Bagin je internetový obchod, který je, jak název napovídá, zaměřený na různé tašky, kabelky a dokonce i nákupní košíky. Tašky jsou jednobarevné i se vzory, aby si vybral každý podle svého gusta. Ať už vás čeká pracovní cesta, půjdete nakupovat a nebo jen hledáte kabelku, na tomto e-shopu si můžete vybrat tašku na všechny situace.
Bagin sortiment
Chodit do obchodu s igelitkou není taková zábava, jako mít kvalitní tašku s hezkým vzorem. To si nejspíš říkal e-shop Bagin, který nabízí nespočet tašek a košíků na nákup. To ale ani zdaleka není všechno. Obchod nabízí také cestovní, sportovní a pracovní tašky, ledvinky, batohy a příruční zavazadla. Potřebujete kosmetickou tašku? I tu na Bagin najdete, a to rovnou ve třech možnostech – toaletní tašky, kosmetické taštičky a taštičky na makeup. Na e-shopu nechybí ani klasické tašky přes rameno.
Recenze Bagin: Zkušenosti zákazníků
Podle recenzí patří Bagin mezi spolehlivé e-shopy, kterým může zákazník svěřit svou důvěru. Ověřila jsem si to na recenzích na portálu Heureka, kde se nachází více než 900 recenzí a drtivá většina je pozitivní – pouhých pár zákazníků nebylo se svou objednávkou spokojeno. Velmi dobré recenze jsem našla i na portálu Zboží.cz.
A s čím byli zákazníci spokojeni nejvíce? Oceňují zejména rychlost doručení, kvalitu zboží, komunikaci e-shopu ale také velký výběr zboží a přehlednost webu. E-shop je na spokojenost svých zákazníků pyšný, takže uvádí, že spokojenost zákazníků dosahuje 99 %.
Bagin doprava a rychlost doručení objednávky
Jak se samotných recenzí vyplývá, doručení objednávky je velice rychlé. E-shop Bagin se snaží objednávky odbavovat okamžitě, takže většinou záleží na tom, za jak rychle dokáže zásilku doručit kurýrní služba. Stejně jako je tomu u všech internetových obchodů je nutné počítat s delší dobou doručení zejména v období Vánoc a nebo akcí Black Friday atp. Většinou je ale objednávka doručena maximálně do 2 dnů.
Co se týče poplatku za dopravu, ta se liší podle zvoleného dopravce. Dobrou zprávou je to, že při hodnotě objednávky nad 1 500 Kč získává zákazník nárok na dopravu zdarma. Vybírat můžete z těchto dopravců:
- Osobní odběr: Hradec Králové – 0 Kč
- PPL: Doručení na adresu – 95 Kč | PPL Parcelshop: Výdejní místo – 65 Kč
- Zásilkovna: Výdejní místo – 65 Kč
Způsoby platby na Bagin
E-shop Bagin umožňuje nejznámější způsoby placení, a to platbu online kartou, převodem na účet a také na dobírku. V případě dobírky však zaplatíte 40 Kč navíc, proto doporučuji zaplatit objednávku předem a vyhnout se zbytečným poplatkům.
- Dobírka – poplatek 40 Kč
- Platba online kartou
- Platba převodem na účet
Bagin reklamace a vrácení zboží
Je s vaší objednávkou něco v nepořádku a chcete ji reklamovat či vrátit? Bagin umožňuje vrácení zboží do 30 dnů, a to klidně i bez udání důvodu. Ještě předtím, než zásilku pošlete zpět, musíte vyplnit reklamační formulář. Ten vložte do zásilky, kterou dobře zabalíte a odneste do Zásilkovny. Zboží můžete vrátit i jiným způsobem, ale pouze přes Zásilkovnu máte nárok na vrácení zboží zdarma. Obsluze sdělte tento kód: 92176829.
Pokud si přejete objednávku reklamovat (například z důvodu poškození), pošlete nejdříve mail na info@bagin.cz a do jeho předmětu uveďte „Reklamace + číslo vaší objednávky“. S e-shopem se domluvíte na dalším postupu.
V případě jakýchkoli potíží lze Bagin kontaktovat také telefonicky na čísle +420 777 592 979.
Výhody a nevýhody e-shopu Bagin
Výhody:
- Velmi rychlé doručení objednávky
- 99 % zákazníků má pozitivní zkušenost
- Kvalitní zboží
- Možnost bezproblémového vrácení zboží
Nevýhody:
- Žádné jsem neobjevila
Nejčastější otázky
❓Jaký je rozdíl mezi reklamací a vrácením zboží?
Reklamace je pouze vyměnění jednoho kusu zboží za nové (například v případě, že vám z e-shopu dorazí poškozená taška). Vrácení zboží znamená, že si dané zboží nechcete nechat a vrátíte jej s tím, že vám e-shop vrátí peníze.
❓Existuje nějaká sleva na Bagin?
Můžete získat slevu až 250 Kč na první nákup, a to v případě, že se e-mailem přihlásíte k odběru novinek.
❓Kde můžu e-shop Bagin kontaktovat?
Pokud máte potíže s objednávkou, napište mail na info@bagin.cz, nebo zavolejte na číslo +420 777 592 979.