Publikováno 18. dubna 2024

⚠️Frilla recenze: Bezpečný obchod nebo podvod?

⚠️Frilla recenze: Bezpečný obchod nebo podvod?

Frilla je levný e-shop patřící slovinské společnosti, poslední dobou často skloňovaný. Co je tento obchod zač, jaké má recenze a vyplatí se zde nakoupit, nebo je to jeden velký podvod? Na to si posvítím na následujících řádcích.

  • Frilla je e-shop s desítkami produktů, který nemá příliš dobré ohlasy u zákazníků. Většina z nich zaznamenala potíže s kvalitou zbožím, doručením či reklamací i se samotnou komunikací obchodu.
  • Pokud byste se zbožím nebyli spokojeni, museli byste jej poslat na své náklady do Slovinska, což by pravděpodobně vyšlo dráž než celý váš nákup na Frilla.cz.
  • Po prozkoumání spousty recenzí a zkušeností zákazníků vám nákup v tomto internetovém obchodě nedoporučuji.

Frilla recenze: Bezpečný obchod nebo podvod?

Frilla.cz nabízí několik desítek produktů, které prodává za výhodné ceny. Snad u každého produktu navíc červeně svítí vysoká sleva, které mnozí jen těžko odolávají. Jenže odkud zboží z Frilla.cz pochází a je vůbec kvalitní? Podle většiny zákazníků je odpověď naprosto jasná. Zboží není kvalitní, často neodpovídá popisu a navíc je komunikace obchodu v drtivé většině naprosto nevhodná.

E-shop patří společnosti HS plus d.o.o., která sídlí na adrese Gmajna 10, SI-1236 Trzin ve Slovinsku. V případě potíží můžete e-shop zkusit kontaktovat na telefonním čísle 296 849 825 nebo e-mailu info@frilla.cz, kde by měli být zaměstnanci e-shopu k dispozici každý pracovní den v době od 8:00 do 16:00.

Zákazníci hodnotí negativně zejména toto:

  • Zboží neodpovídá popisu a fotografiím na e-shopu
  • Objednávka přišla nekompletní nebo přišlo jiné zboží
  • Zboží je poškozené nebo nefunguje
  • K objednávce nejsou přiloženy potřebné dokumenty (dodací list apod.)
  • E-shop v případě potíží příliš nekomunikuje
  • Reklamované zboží musí zákazník odeslat na své náklady do Slovinska
  • Informace o reklamaci a vrácení zboží nejsou dostatečné

Na první pohled je znát, že e-shop nepatří mezi ty, kde byste si chtěli něco objednat. Už samotný web nepůsobí příliš kvalitně, což samo o sobě ještě nemusí značit nic špatného. Podezřelé je samotné zboží, které má stejné fotografie jako ty z čínských e-shopů. S největší pravděpodobností se tedy jedná o pouhý přeprodej zboží s vysokou marží.

Frilla reklamace a vrácení zboží

Pokud vás zboží nezaujalo, máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží do 14 dnů. Plno zákazníků však uvádí, že je v případě potíží nekontaktoval skutečný zaměstnanec, dostávali pouze automatické odpovědi. Osobně bych si na tomto e-shopu nic nekoupila a proto to nedoporučuji ani vám. Potíže zákazníků s reklamacemi a vrácením zboží jsou odrazující samo o sobě — pokud se zbožím nebudete spokojeni, budete jej totiž muset buď na své náklady poslat zpět, nebo se smířit s tím, že si jej ponecháte. Je možné, že ve vašem případě přistoupí Frilla na reklamaci, mnoho zákazníků v recenzích takové štěstí nemělo. Stále však platí, že záruční doba jsou 2 roky od dodání zboží.

Našli se i takoví zákazníci, kteří zboží obdrželi a byli s jeho kvalitou spokojeni, ač mnoho z nich uvádělo, že není příliš vysoká. Pokud tedy budete předem počítat s tím, že kvalita není nic moc, možná se vám zboží bude přece jen líbit.

Shrnutí:

Nákup na e-shopu Frilla.cz nedoporučuji. Recenze dostupné na internetu jsou velmi negativní a většina zákazníků má špatnou zkušenost. Raději se poohlédněte po jiném e-shopu, nebo si zboží objednejte přímo z Aliexpressu — zboží zde koupíte stejné, ale za nižší cenu. Můžete si také přečíst návod, jak nakupovat na Aliexpressu.

5/5 - (4 votes)
Autor článku

Dominika Pauerová