PENNY zavádí novinku: Kdo chce slevu, neměl by si nechat ujít nový věrnostní program
Řetězec PENNY přichází s novinkou, která se bude líbit zejména pravidelným zákazníkům. Jedná se o časově omezenou akci, v rámci které budou moci lidé získat slevu na nákup nebo nějaký výrobek zcela zdarma.
Řetězce v Česku každou chvíli přichází se zajímavými akcemi, kterými dokážou potěšit nejednoho zákazníka. Nyní se přidalo i PENNY, které teprve nedávno spustilo zajímavý věrnostní program. Ten ale bude fungovat pouze do konce letošního roku.
PENNÍKY: Věrnostní program, který šetří peníze
V období od 2. října do 31. prosince 2025 probíhá v PENNY zajímavý věrnostní program, který lze využívat pouze v mobilní aplikaci MOJE PENNY. Zákazníci za každých utracených 50 Kč získají 1 virtuální bod.

Za našetřené body lze získat předem dané slevy a výrobky zdarma. Pro sbírání bodů této akce je sice možné používat i plastovou kartu, ale pro uplatnění bodů je nutné využívat pouze digitální PENNY kartu.
PENNY uvádí, že věrnostní program bude snadný a zákazníkům přinese jen užitek. „PENNÍKY jsou novou cestou, jak zákazníkům ukázat, že šetřit se dá chytře a jednoduše. Stačí využít digitální PENNY kartu a výhody se začnou sbírat samy. Věříme, že projekt si rychle najde své místo v každodenním nakupování,“ řekl Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.
A jaké výhody může zákazník získat?
- za 30 nasbíraných bodů: zdarma tyčinka Crip Crop
- za 50 nasbíraných bodů: 10% sleva na produkty značky San Fabio (interní značka PENNY)
- za 200 nasbíraných bodů získá zákazník slevu 50 Kč na nákup přesahující 500 Kč.
Pro získání výhod tedy zákazník nemusí dělat nic jiného než nakupovat tak, jak byl dosud zvyklý. Změnu zaznamenají jen ti zákazníci, kteří používají fyzickou věrnostní kartu. Ti si budou muset pro uplatnění akce stáhnout aplikaci MOJE PENNY.

Podobný program přináší zákazníkům i Lidl
Velmi podobný program má například i Lidl ve své aplikaci Lidl Plus, kde může zákazník za útratu získat slevu na nákup, vybraný produkt nebo výrobek zdarma (v akci 1+1). Zákazníci mohou v aplikaci sbírat také virtuální body, které lze směnit za slevu na kolekci výrobků, kterou zrovna Lidl pro zákazníky připravil. Nedávno to například bylo porcelánové nádobí, nyní jsou to zase výrobky s tematikou Večerníčka.
Ani ostatní řetězce nezůstávají pozadu. Věrným zákazníkům nabízí slevy i Kaufland ve své aplikaci Kaufland Card, Albert zase nabízí personalizované slevy sestavené na míru každému zákazníkovi podle toho, co nejčastěji nakupuje.
Zdroj: Autorský text, redakce Kapitalio.cz, PENNY.cz, Lidl.cz; Náhledová fotografie: PennyCZ/Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)