Kofola přináší na trh vlastní značku džusů, prodávat bude i ledové čaje
Společnost Kofola představila novou značku Curiosa, která bude nabízet ovocné nápoje. Zároveň od příštího roku naváže spolupráci se značkou Dilmah vyrábějící ledové čaje, které bude Kofola v roce 2025 prodávat i na českém trhu.
V posledních letech se na českém trhu objevila spousta zajímavých novinek, mezi kterými byly nejen nápoje, ale také veganské a vegetariánské potraviny, sladkosti i alkoholické nápoje.
Kofola představila vlastní značku
Novinky mají čeští zákazníci rádi, a právě proto budou nadšení v příštím roce, kdy jich na trhu spousta přibyde. Jednou z nich jsou ovocné nápoje, džusy a ledové čaje, které bude prodávat Kofola. Ta představila i svou vlastní značku Curiosa.
„Vytvořili jsme novou značku a receptury, které vnáší svěží vítr do rostoucí kategorie nesyceného nealka. Naše unikátní ovocné nápoje Curiosa se vyznačují netradičními kombinacemi ovoce a bylinek, případně i koření,“ popisuje novinku Daniel Buryš, generální ředitel Kofoly v Česku a na Slovensku a dodává: „Uvedením nových produktů zároveň posilujeme naši ambici nabízet zdravější alternativy nápojů na trhu, které neobsahují přidaný cukr ani umělá sladidla.“
Zákazníci se mohou těšit na zajímavé příchutě ovocných nápojů, mezi nimiž najdou například netradiční příchutě jako je černý rybíz s levandulí, hruška s mátou nebo mango s okurkou. Samozřejmostí jsou ale i klasické džusy jako je pomeranč, jablko, multivitamin či jahoda. Ovocné nápoje bude možné zakoupit v různých velikostech: například 0,25l vratných lahvích, plechovkách o objemu 0,33 l nebo v půllitrových PET lahvích.
Kofola bude nově prodávat i ledové čaje Dilmah
Ačkoliv společnost Kofola distribuuje cejlonské čaje značky Dilmah už od roku 2019, zatím v České republice ale nebyly dostupné ledové čaje. Ty budou dostupné od února 2025 v několika příchutích a budou se prodávat v plechovkách.
„Jejich základem je extrakt z ručně sbíraných lístků z čajových zahrad Srí Lanky. Výrobky budou opět bez umělých sladidel, barviv a konzervantů a budou mít nízký obsah cukru. Na ledové osvěžení v podobě černého čaje s broskví, černého čaje s citronem a zeleného čaje s jasmínem se můžete těšit od února,“ vysvětluje Jaroslav Vích, obchodní ředitel Kofoly ČeskoSlovensko.
Kofola už nebude spolupracovat se společností Rauch
Kofola zároveň po deseti letech již nebude distribuovat nápoje rakouské značky Rauch, chce se nyní soustředit na své vlastní produkty. Společnost je jedním z největších výrobců ve Střední Evropě, což dokazuje i to, že má čtrnáct výrobních závodů v pěti zemích.
Ačkoliv plánoval Rauch spolupracovat s Kofolou ‚po celé generace‘, spolupráce skončila po deseti letech. Obě společnosti jsou ale i tak velmi spokojené. „Myslím, že obě dvě strany to hodnotí jako velice úspěšnou spolupráci. Teď jsme se ale dohodli, že každý půjdeme vlastní cestou,“ sdělil generální ředitel Kofoly ČeskoSlovensko Daniel Buryš.
Kofola vyrábí například produkty značek Korunní, Ondrášovka, Rajec, Jupí, Semtex i Vinea. Součástí společnosti je i Leros, UGO či výrobci piva Litovel a Zubr a Holba.
Zdroj: Kofola; Náhledová fotografie: Pixabay/Pexels