Do Česka se chystá vstoupit malajsijský řetězec. V Polsku už otevřel první prodejny
Výhodné nakupování mají Češi v oblibě, proto není divu, že se u nás diskontním řetězcům daří. V posledních letech vstoupilo na český trh několik nových a nyní se zdá, že brzy otevře zákazníkům brány i malajsijský řetězec, který se zaměřuje zejména na potřeby kutilů. Má být konkurencí například pro Pepco a Action.
Levné nakupování máme v naší zemi velice rádi. Dokazuje to úspěch řetězců, které se otevírají v každém koutu Česka a o zákazníky nouzi rozhodně nemají. Brzy se u nás pravděpodobně objeví jeden další. Jedná se o společnost pocházející z Malajsie.

Osvědčený koncept, který Češi milují
Až z daleké Asie k nám má v blízké budoucnosti dorazit řetězec MR. DIY, který se zaměřuje na prodej kutilských výrobků. Bude nabízet široký sortiment věcí, z nichž si vybere každý – má se jednat o kutilské potřeby a nářadí, doplňky a bytové dekorace, drogerii, potřeby pro zvířata i hračky.
Podobné řetězce už u nás moc dobře známe – patří mezi ně Pepco, Action, KiK či Woolworth. A právě těm má být MR. DIY velkou konkurencí. V praxi by to mohlo znamenat, že řetězce sníží ceny, aby nalákali zákazníky do svých prodejen.
V současnosti není jisté, kde a kdy přesně se první prodejna otevře. Zatím se má totiž jednat pouze o plán. MR. DIY už ale funguje například v Polsku, kde má prodejny například v Krakově, Zabrze a Varšavě. Pro řetězec to byl první krok, který učinil pro vstup do střední Evropy. Je tedy jen otázkou času, kdy se MR. DIY dočkáme i u nás.
Očekává se, že se MR. DIY dočká otevření v Česku tehdy, jakmile si vybuduje logistickou síť v Polsku. Tam plánuje do dvou let otevřít zhruba 40 prodejen. Pak je v plánu Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko.
Zdroj: Autorský text, redakce Kapitalio.cz, Propertynews.pl, Wikipedia; Náhledová fotografie: Wiki Farazi/Wikimedia Commons (Public Domain)