Publikováno 16. října 2025

Ženy šílí nedočkavostí: Populární kosmetická značka míří do Česka

Ženy šílí nedočkavostí: Populární kosmetická značka míří do Česka

V Česku se v poslední době objevují nejrůznější obchody, které jsme tu nikdy neměli, což je vítaná změna. Na podzim k nám dorazí i první pobočka italské značky, kterou milují ženy po celém světě. Není divu, že se kosmetické nadšenkyně nemohou dočkat jejího otevření.

Snad každá žena by vám řekla, že kvalitní kosmetiky není nikdy dost. Je tedy pochopitelné, že spousta z nás má v kosmetickém stolku desítky produktů, které nám každé ráno pomohou nastartovat den a večer si naopak v klidu užít čas se sebou během skin care.

Na český trh by měla ještě letos vstoupit italská značka, která patří mezi ty nejoblíbenější. Spousta žen z této informace šílí, protože značka prodává virální lesky na rty a další produkty, které se u nás doposud nedaly snadno sehnat.

Žena se líčí řasenkou
Ženy se rády cítí krásné, mnohé upřednostňují vysoce kvalitní výrobky za nízkou cenu, což KIKO Milano splňuje. Foto: Freepik

Nejprodávanější italská kosmetika bude dostupná i v Česku

Kosmetická značka KIKO Milano vznikla v roce 1997 a měla zákazníkům přinést především kvalitní dekorativní i pečující kosmetiku za přijatelné ceny. Přesné datum otevření sice není známé, ale mělo by to být na podzim. To znamená, že se otevření první české pobočky očekává každou chvíli.

Pobočka KIKO Milano bude nabízet stovky produktů, mezi kterými nebudou chybět rtěnky, lesky na rty, makeupy, multifunkční palety i pleťové masky. Těšit se můžete také na produkty na vlasy, krémy proti vráskám či SPF. Zkrátka tam najdete všechno, co mají ženy v oblibě.

Žena pečuje o svou pleť
KIKO Milano nabízí nejen virální lesky na rty a další dekorativku, ale také pečující kosmetiku. Foto: Freepik

Není velkým překvapením, že se první prodejna otevře v Praze, konkrétně na Chodově. „Westfield Chodov se neustále snaží přinášet zákazníkům to nejlepší ze světa krásy. Naším cílem je nabízet nejen široký sortiment, ale také přivádět do Česka mezinárodní značky, které zde dosud neměly své zastoupení,“ říká Marta Barbara Keszczyk, marketingová manažerka Westfield Chodov. 

Na konkrétní datum otevření první pobočky si ještě budeme muset počkat, společnost zatím nic detailního neprozradila.

Zdroj: Autorský text, redakce Kapitalio.cz, Mediaguru.cz, Kikocosmetics.com; Náhledová fotografie: KIKO Milano

Autor článku

Dominika Pauerová

error: Content is protected !!